Saturday 19 September 2015

Bila Internet ada, apa kita buat?

assalamualaikum.

banyak entri ye sofiyyah shah..hahaha. bila baca entry orang. perghhh ... matang

aku? kebudak-budakan.. nak nak tanya korang, bila internet ade, korang akan buat apa?

takkan laya facebook/instagram/twitter/blog/whatsapp je?

aku nak habaq mai jugak. yang aku kalau duduk melayan handphone/laptop dengan internet terbuka, aku akan melayari website-website shopping online... ini memang jujur sebab tu dah jadi hobi aku. 

bila nak shopping, ape perlu ada? duit kan? hurmmm.. kalau korang nak tahu aku bukan kerja mana pon, aku seorang pengasuh baby 8 bulan di rumah sendiri. bergaji kecil. bercita besar....^_^

aku suka shopping online sebab serius memang jimat masa. walaupun memang sengsara kadang-kadang nak tunggu barang sampai depan mata. aku selalu bandingkan harga baju/ sunglass /kasut dan sebagainya dengan pelbagai website..

membazir, tapi disebabkan kami ramai adik beradik, aku beli tapi bukan aku pakai sangat pon. kakak adik perempuan aku akan pinjam barang aku. kalau tengok stok tudung je. perghhhh kevavommmmm... tapi untuk pengetahuan semua bahawa tudung aku kebanyakannya terdiri daripada tudung jenis bawal, bukan shawl dan kebanyakannya bersaiz bidang 60'..

kenapa aku suka beli tdung labuh? sebab aku nak raih pahala kalau orang pinjam untuk menutup aurat mereka.lepas kahwin kena tambah stok tudung bulat buatan sendiri pulak.*orang buat punya tak best

baju ni aku baru survey kat nile.com.my.


cantikkk!!!!




orang dok sibuk nak shopping baju raya haji. aku mampu kelip mata jela.. pasai aku nak kena simpan bayar yuran belajar pulak.uhhuhuhuhu....

No comments:

Post a Comment