Wednesday 16 September 2015

naelofar hijab rupanya ada saiz L

sangkaan aku meleset.. huhuhuhu

naelofarhijab pernah dengar tak? ala.. yang neelofa punya tu..

aku ingat semua tudung yang neelofa keluarkan free size. huhuu. sebab kebanyakan yang mengeluarkan tudung hanya keluarkan saiz tertentu..aku tak pernah tahu yang neelofa keluarkan jugak tudung saiz besar.. terbaiklah akak.!

aku bukan peminat neelofa, tapi aku mula suka bila dia hasilkan keluaran yang berunsurkan islamik. in sha Allah perniagaan neelofa akan berkembang maju dan dirahmati.

aku tak beli selendang dua muka naelofarhijab tapi aku dapat. serius aku suka. cantik. dan kain tak  sejarang yang aku pernah beli. kain dia sedap pakai. aku dapat selendang tu dari mak budak aku jaga (asuh).. dia siap belikan aku saiz L.. macam tahu tahu je aku memang pakai labuh.

aku baru cuba pakai sekali. nak cuba la katakan..hhehheheheh.. okay. tengok foto dibawah.. tutup dada.. sangat suka!!!

kak ros kau bergaya !

*kak ros gelaran yang adik bongsu aku dengan kawan-kawan dia panggil. sebab garang macam kak ros upin ipin..hohohoho

No comments:

Post a Comment