Monday 7 December 2015

kenduri kahwin Fitri Alia dan Abdul Hafiz (SAMSMEL)

assalamualaikum.

aku dalam kebuzy-an pon secara mengedik memaksa diri meng-hupdate blog. sebenarnya aku tak siapkan assingment yang bertimbun lagi  ni pon.

bukan main pemalas lagi aku ni. macam mana ni perangai tak berubah ubah. macam mana nak capai cita-cita ni..ayoooo! konon lepas degree sambung master then phd... pen habis dakwat (phd) je aku nih.. huaaaaarghh..

----------------------------

sila kembali kepada motif utama meng-hupdate blog.

jeng jeng jeng. kawan sekolah menengah aku dah kahwin.! yahoo.. aku gembira untuk korang kawan walaupun aku tak berapa rapat dengan korang.. weh kemain depa ni kahwin awai, hat pompuan laki kawan aku weh.! mahu tak lumpuh otak kepala aku sat dok pikiaq dua tiga kali nak elak dari kahwin awai nih.. pasai apa nak elak??

pasai aku tetibe ubah cita-cita pasai tak dapat kahwin before 21.. TODAY MY BORNDAY beb!!!! nak nangis....aku tak nak dengar orang wish aku, sebab aku rasa aku TUA.. cita-cita aku nak graduate dulu baru kahwin...hahhaa. apekan daya.. terpulang pada jodoh.. ^_*

-----------------------------

aku tak tahu la macam mana situasi akad nikah depa. aku hope okay sangat la pasai hang pa dah bertahun couple. sweet pon dah aku tengok..hahaha. hope kekal bekasih sampai syurga..kongsi sesama masalah, masing-masing tolong menolong.. hope so, makin cepat meriah family korang... hehehe.. dapat anak jgn lupa bagitahu geng.!

---------------------------

actually aku teruja and segan sikit pasai lebih kurang tiga /empat tahun tak jumpa kawan sekolah, tetibe jumpe.. pelik gila nak interaksi lagu mana. bhahaaha

actually since aku amek stpm perangai boleh kata 80% berubah jadi mudah mesra pasai aku time tu banyak interaksi dengan orang and time tu aku dah start duduk hostel.. tapi tetibe perangai lama datang berkunjung... senyappp je...hahahahah.

dulu :
pemalu, cakap kurang, kurang keyakinan, rendah diri,

sekarang:
malu? since kerja lagi open perangai aku.
cakap? mulut kalah mak jemah
keyakinan ? alhamdulillah aku sekarang lebih suka maju ke hadapan.
rendah diri? no dah la.. mind-set change already.

---------------------------

nak story about mind-set berubah tu

alhamdulillah. since aku sedar aku jenis kulit tak berapa mulus, flawless bagai... memang semua wanita nak cantk..

aku dah cuba dan aku rasa ada salah dalam kehidupan aku. so, maybe ujian aku adalah kesukaran untuk membendung jerawt tumbuh dan parut sukar dipadam.

aku tak pandang rupa paras aku dah untuk rndah diri. yang aku ada mungkin keyakinan, keberanian, pemikiran yang lebih kreatif.  mungkin mereka yang lain tidak ada..

"move on piya. you can do it... Allah give u small test, dont give up to move on be the better women one day..."

prinsip aku , tetap pendirian. ! all thing will happen if you try ..

gabung samsmel..hahaha

kami girls dengan pengantin

girls samsmel

No comments:

Post a Comment