Sunday 30 November 2014

Pengalaman jadi suri rumah

Selama tiga hari duduk rumah yg besar ni sorang sorang. Macam rumah aku je rasenye..haha

Memang la besar kalau aku sorang.

Alhamdulillah takde ape ape. Sebab aku duduk sorang kat rumah, mak, adik,kakak sulung aku,adik laki aku pi penang. Balas kenduri.. nanti aku kenduri depa ke mai sini la ya.hahah. bila la kan. Calom pon elek..

Yang adik laki aki dua orang with abah aku pi keluar dakwah 40 hr ke kedah..

Huntunglahhhh

Aku.. duduk rumah. Malam. Kunci pintu. Tidur. Bangun.. perghh terbaikkan. Pkol lima dah bangun. Tak pakai jam loceng pon wei.. Allah kejut..huhu.alhamdulillah.

Aku kalau duduk sorang. Mengemas jelah kerjenya.. baju lipat siap dah. Basuh semua dah. Dapur licin sbb sarapan je aku masak. Tghr aku tak makan..mlm tidur.

Yg akak second aku nih sebok wasep. Aku dah makan ke belom. Selalu pulak tu. Mmg aku duk rumah kena makn je ke. Plik pulak. Lain la dia berbadan dua.haha..

Dia tidur umah ni gak tapi bilik kat luar..rumah aku byk pintu. Complicated house..huhu..

Dh ade pnglmn jd suri rumah yg tak berkahwin dan beranak...haha..okay. done kongsi pengalaman.

Kami 8 beradik. 4pompuan 4 laki. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment