Monday 1 December 2014

sakit hati dengan perangai orang..

salam..

hola..

weyh.. perangai tak puas hati aku datang dah... serious wei tensyeeennnn..hahahahah

aku kena present group and kelas aku ade 7 orang je. kami memang kena cri partner la berdua kan.. and paling aku benci nak kena group dgn lelaki...malas betulllll

bukan pasal ikhtilat.. tapi ade jugak kaitan la .. tapi sebabnya yang hang dok memandai nak group dgn aku buat ape. aku malas la... management dah tetibe kena bergroup dgn kau...serious aku tak suka sebab bagi aku tak bebas.. aku suka group dgn wanita bukan lelaki.. menyampah tauuuuu

sakit je hati. karang aku bangkang.. tak memasal macam ape ntah... stresss aku pikir. tapi aku pelik kenapa kau tak mintak group dgn yang lain.. menyampah wei..

sorry sekirnya orang tu membaca jugak. manalah tahu stalk aku..hahah..

aku serious sakit hati.. lagi lagi bila kata aku scandal dgn dia....makkkkkkk.

okay done meluahkan rasa hati ini.. bubye. aku kat sekolah ni.. dah 4.49 time untuk kemas barang and kunci pintu and jangan lupa punch cardd...hahha

selamat petang.assalamualaikumm..

No comments:

Post a Comment