Thursday 4 December 2014

Bila lelaki makan luar

Assalamualaikum.

Nak story ni. Agaknye,,, ape ye story dr aku..hahah

Hari tu aku pi melintas si pujaan mata ke pujaan ape aku tak tahu.. jangan tanya aku pasal perasaan.hehe..

Melintas tanpa melihat bukan bermaksud aku tak nampak ape dia buat. Aku dah tengok dari awal dah. Dari awal aku jalan dah nampak dia. Bila depan mata, aku cover la kan. Takkan la aku nak menatap pulak tengok ko nak makan ape.. dah merapu namenya kalau macam tu..haha.

Dalam hati aku,, kesiannya dia makan kat kedai.. nampak tak hati aku buat hal dengan cik kepala.. buat ape fikir pasai org lain.. serious bagi aku,, bila tengok je laki makan kedai otak aku set kesian. Padahal kadang kadang isteri masak kat rumah pon hang tak makan. Hihi. Jangan salah faham..

Hohoho.. aku tahu even aku jalan dpn dia pon,, bukan ape pon aku ni utk dia perasan aku kat situ..haha..hanya aku yg ade perasaan tu..

Utk para isteri sekalian, aku tahu hidup bujang mmg best smpai diri kita pon terabai kan. Masak tak payah la kan. Bila dah berdua, cubalah ubah. Sebab ayat yg aku pernah dengar.

Kgembiraan suami dgn perutnya..haha. buncit pon laki kau kan..haha..

Alhamdulillah, malas rasanya nak fikir pasal tangkap cintan dah. Tapi skrgg aku dah bahagia.....!! Alhamdulillah, peluang aku jd mak lang makin hampir..

InsyaAllah. Doa doakan ye..

No comments:

Post a Comment