Monday 1 December 2014

Peserta esei hari pengguna

Assalamualaikumm..

Kan aku pernah kata aku lebih yakin taip berbanding tulis tangan. Betul and tak tipu..sebabnya...

Aku antara peserta ESEI HARI PENGGUNA 2014 ..

Utk pengetahuan korang aku bukan terror karang. Tapi not bad.. penulisan lagi better berbanding bercakap..

Sama macam waktu MUET.. exam writing better than other..

Haha. Sebenarnya nak habaq yang hobi ni menaip esei kojenye tapi merapu.haha. esei utk hr pngguna tu aku join dua penyertaan and guna org yg lain.. aku dah siap bahagian aku

Kategori e aku, org awam (dalam islam org awam ni safih) haha. Lantaklah.

Tajuk aku tentang kefahaman aku tentang gst.. good service tax yang menggantikan sale service tax.. eh betul ke.. haha. Tapi sebenarnya aku kaji banyak dah tentang  and penyetujuan tinggi bagi ak . Sbb mcm mcm.. byk sangat aku study tym tuh sbb terperap kat rumah..tunggu pnantian post about gst okay...

Yg lagi satu, aku karang guna nama adik laki aku.. student skolah lagi..kategori c kot..

Tajuk tentang ape ntah. Rokok ke peranan pengguna. Aku pon lupe...haha.

And lastly... dua sijil penyertaan smapai kat rumah. Sorang adik aku sorang aku punye.. tak menag takpe. Pengalamn ditimba..haha.. sblom ni ade join gak tapi mcm ape nth...

And aku join peringkat kebangsaan. Thats is better.. dr takde ape ape..haha

Penuh fail about gst..

And aku tak karang pon tuk 2500 patah perkataan tuh.. aku taip je. Sbb aku suka berfikir..perahlah otak sikit..okay. bubye...salammmm

No comments:

Post a Comment