Wednesday 3 December 2014

"Nanti kau terasa"

Ayat tuh yang dituturkan akak aku. Tak faham dia cakap ape..

Story nya. Dia kata kawan dia kenal lelaki tu (biarlah rahsia).

Istilah kawan aku dengar membuatkan aku terkejut. Ehhhhh..

Lantaklah.. and dia pesan jangan nampak gedik dpn laki tu. Sorry.. diri aku takkan jd gedik utk laki yg aku buat aku lemah bila fikirkn dia..

What she mean? Aku buat bodoh je smpai ahad lps aku tanye..

Siapa kawan akak aku yg knl dia.?

Jawapan dia tak yah tahu lagi utk sem ni..
Tunggu habis sem.

Reason..

Dia kata nanti aku terasa dgn dia (lelaki tu)

Aku. Krik krikkkkk... ape yg dia cakap pasai aku. Dia cakap buruk ke pasal aku?
Ke dia cakap benda yang menyakitkan hati aku.?

Bila fikir.. banyak yang buruk pasal aku. Means aku tak layak utk dia kan..huhu. terpukul kuat rasenya hati...

Okay. Done. Ayat tu aku kureng kefahamn and hope biarlah ayat tu aku takyah kaji lagi...tutup noktah... biarkan hati ni ditenangkan dgn study.. hope hard study akan myebabkan aku lupakan kau and semua lelaki yg menyemakkan otak aku..insyaAllah.

Doa adlh senjata umat islam. Bubye. Salam.

No comments:

Post a Comment